Thursday, March 17, 2016

Shoes autumn-winter 2016-2017/Fashion week: Paris

The authoritative edition of fashion magazine Vogue writes about best pairs of shoes that simply needs to trigger the desire to buy them. Frankly, the shoes are different, with its own nuances and differences, and then you are really in a quandary.
Agitates because Vogue that you just need to find wish to purchase them, but if there is no desire, and will not buy, then it's probably not our problem, and let himself in Vogue the immediate availability of this Shoe is buying up all the shops. We all understand that the imagination of the artist sometimes gets him into places we may not suspect, and he begins to create something that the ordinary buyer is difficult to understand the artist and his idea. If in most collections of Paris fashion week the designers had the same inspiration, Vogue and cries, as we must find in ourselves the desire to buy them, it becomes a little scary. We have already formed a vision about fashion, we understand trends and see the mistakes, and really good work, and to buy shoes for the big money, which does not cause positive emotions, smacks of cheapness, and especially for one season?! ... And I want to find this desire perhaps at the Chanel boots, and shoes Chanel disappointed.

Artist tends to do in that direction where he finds inspiration, and his blame is silly. Importantly, sales were because in our world of fashion creativity is assessed only in the form of successful sales. And the art of fashion should evolve and have own buyers.
RU: Авторитетное издание о моде журнал  Vogue пишет о лучших парах обуви, которые просто должны вызвать желание их приобрести. Скажу честно, обувь представлена разная, со своими нюансами и различиями, то ты оказываешься действительно в затруднительном положении. Ведь Vogue агитирует, что ты просто должна в себе найти желание их приобрести, а если желания нет, и покупки не будет, то это видимо не наши проблемы, и пусть сам Vogue при поступлении в продажу данной обуви скупает все магазины. Все мы понимаем, что полет фантазии художника иногда заводит его в такие места, о которых мы можем не подозревать, и он начинает творить такое, что обычному покупателю сложно понять художника и его задумку. Если в большинства коллекциях Парижской недели моды у художников было одинаковое вдохновение, и как кричит Vogue мы обязаны найти в себе желание их купить, то становится немного страшно. У нас уже сформировалось видение о моде, мы понимаем тенденции и видим промахи, и действительно хорошие работы, а покупать обувь за большие деньги, которая не вызывает положительных эмоции, отдает дешевизной, и тем более на один сезон?! … И хочется найти это желание возможно на сапожки Chanel, а туфли Chanel разочаровали.

Художнику свойственно творить в том направлении где он находит вдохновения, и его винить в этом глупо. Главное, чтобы продажи были, ведь в нашем мире моды творчество оценивается только в виде успешных продаж. А искусство моды должно развиваться и  иметь своих покупателей.