Saturday, April 4, 2015

Oscar de la Renta, fall-winter 2015/2016

Oscar de la Renta, fall-winter 2015/2016/ Fashion Week: New York
Peter Copping and his debut collection for the fashion house of Oscar de la Renta.


Inspired by the style of American fashion, which was also due to Oscar de la Renta, collection is very feminine and romantic. A classic that can never be out of trend, turned out quite fine.
RU: Oscar de la Renta осень-зима 2015/2016

Неделя моды: Нью-Йорк
Питер Коппинг и его дебютная коллекция для модного дома Oscar de la Renta.
Вдохновленный стилем американской моды, которая становилась также благодаря самому Oscar de la Renta, коллекция получилась женственной и романтичной. Классика, которая никогда не может быть вне тенденций, получилась достаточно изысканной.

Burberry MEN

Burberry - Men
Men's collection busily sexual and this, perhaps more than necessary today to male sexuality and the efficiency is very exciting, but if still diluted traditions, history and quality, it is a holiday. But why are so many young boys in advertising, sex and efficiency at a young age is very rare.
RU:Burberry

Мужская коллекция деловито-сексуальная и это, возможно, более чем необходимо сегодня мужчинам – сексуальность и деловитость очень возбуждает, а если все еще разбавлено традициями, историей и качеством, то получается праздник. Но почему так много молоденьких мальчиков в рекламе, секс и деловитость в молодом возрасте бывает очень редко.

Famous advertising companies


Famous advertising companies
Uma Thurman
The company's history, with the name recognition and love their fans, trying to win the hearts of new customers give a lot of money on an advertising campaign. Advertising in magazines, television, banners are hung in the streets of cities in many countries, we know about them, know that the products are high quality, at it should be, because it is a name, and that name was known to our grandparents.
Paid to all stylists, photographers, etc., sales should grow, but whether advertising works and whether it attractive to the buyer?!

Marketing policy of the company in respect of advertising, especially if it is an exclusive product what needs to calculate every step in the creation and promotion of the product. And, of course, the ads should work well for bags, accessories, perfumes and cosmetics, because it is the main income of the brand, not the clothes. Not the brightness of advertising, what we can observe today many brands, reduces sales, 5 percent or even more accurately, the brand has a name and sells there, but advertising in sales only partly affected.
Daria Strokous and Kati Nesher
For example, Louise Vuitton, on the official website of the girl shown roughly femininity small, incomprehensible accent, and why we should use this for advertising and more to buy?!
Beautiful, strong advertising with Uma Thurman, especially opinion, very attracted to both men and women, or, for example, advertising with Daria Strokous and Kati Nesher very funny and cute advertising.

Advertising should be based on the sex or fun, and then it will be to attract buyers. Pallor, not sexuality, the more rude and repels creates a void, but with the understanding that this brand and all is forgotten, it turns out the product is not profitable and sales do not meet expectations.
RU: Реклама известных компаний

Компании с историей, с именем, признанием и любовью своих почитателей, пытаясь завоевать сердца новых покупателей отдают огромные деньги на рекламные компании. Реклама в журналах, телевидении, баннеры развешены на улицах больших городов многих стран, мы знаем о них, знаем что продукция качественная, по крайней так должно быть, ведь это имя, и это имя знали наши бабушки и дедушки.
Заплатили всем – стилистам, фотографам и т.д., - продажи должны расти, но так ли работает реклама и так ли она привлекательна для покупателя?!
Маркетинговая политика компаний в отношении рекламы, особенно если это эксклюзивный продукт, должна просчитать каждый шаг в создании и продвижении продукта. И, конечно, реклама хорошо должна работать на сумки, аксессуары, парфюмерию и косметику, т.к. это основной доход бренда, а вовсе не одежда. Не яркость рекламы, какую мы можем наблюдать сегодня у многих брендов, снижает продажи, процентов на 5 или даже больше точно, бренд имеет имя и продажи есть, но реклама в продажах затронута лишь отчасти.
Например, Louise Vuitton, на официальном сайте девушки показаны грубо, женственности мало, акцент непонятен, и почему нам должна нравиться эта реклама и тем более покупать?!
Красивая, сильная реклама с Умой Турман, особенно взгляд, очень притягивает как мужчин так и женщин, или, например, реклама с Дарья Строкус и Кати Нешер очень забавная и милая реклама.
Реклама должна строиться на сексе или забавности, только тогда она будет привлекать покупателей. Бледность, не сексуальность, тем более грубость отталкивает и создает пустоту, но с пониманием, что это бренд и все забывается, получается продукт не окупается и продажи не оправдывают ожидания.