Wednesday, March 18, 2015

Trends in fashion

Trends in fashion

Trends in fashion can change every six, three, one-month or even every day. Every day comes a huge stream of information from different sources that are currently popular and what is not. And this is not due only in respect of clothing, footwear, accessories, and makeup, but also in the way the preparation for beauty and lifestyle, a philosophy of life. Yes, beautiful and on trend to live is the foundation of modern life. But don’t forget about success. The very success of that today not only allows you to create the lifestyle, which is in trend.
Things allow you to create the success, but for the things you have to pay, and preferably, out of own pocket, then success is doubled not only in their eyes but also in the eyes of others.
Lifestyle and the things that we will use in the future create a special trend Agency. They spend this on a global basis, exploring the political, social, economic, environmental, and other issues concerning the society and render its verdict, produce trend books. In trend-books shows all the data, all the research on all the components and sources of inspiration, fabrics, and basic colors. They buy companies, analyze and designers create collections based on these data. Also some of the Fashion house ordered closed analysis on the trends that influence the global trend, the path of design and its development.
One of the largest agencies WGCN carries out complex researches and monitors the trends inception to final collection. Or for example, a company Pantone called main color spring-summer 2015 - wine color dessert wine Marsala. This warm burgundy color became the main emphasis on the runway spring-summer 2015 many designers.

We create trends and are the trendsetters, and not even knowing it, for example, giving preference to the online store you like to dress with a certain color palette or putting "Like" social media, seeing unusual way. Our preferences are analyzed and designers create a product that must be sold.
RU: Тренды в моде
Тренды в моде могут меняться каждые шесть, три, один месяц или даже каждый день. Каждый день поступает огромный поток информации из разных источниках о том, что сегодня в тренде, а что нет. И это не связано только в отношении одежды, обуви, аксессуаров, макияже, но также в способах, препаратах для красоты и образа жизни, философии жизни. Да, красиво и в тренде жить – это основа современной жизни. Но не стоит забывать про успех. Сама успешность, на сегодняшний день и не только, позволяет создавать тот образ жизни, который и считается в тренде.
Вещи позволяют создавать успешность, но за эти вещи надо платить, и желательно, из своего собственного кармана, тогда успех удваивается не только в своих глазах, но и в глазах окружающих.
Образ жизни и те вещи, которые мы будем использовать в будущем создают специальные тренд-агентства. Они проводят глобальную работу, исследуют политические, социальные, экономические, экологические и другие вопросы, волнующие общество и выносят свой вердикт, выпускают тренд-буки. В тренд-буках показаны все данные, все исследования от образов, всех составляющих и источников вдохновения до тканей и основных цветов. Их покупают компании, анализируют и дизайнеры создают коллекции основываясь на этих данных. Также некоторые Модные дома заказывают закрытую аналитику по трендам, которая влияет на глобальные тенденции, на путь дизайна и его развитие.
Одно из самых крупных агентств WGCN проводит комплексные исследования и отслеживает само зарождение трендов до производства готовых коллекции. Или например, компания Pantone назвала главным цветом весна-лето 2015 – винный цвет десертного вина Марсала. Этот тепло бордовый цвет стал главным акцентом на показах весна-лето 2015 у многих дизайнеров.
Мы сами создаем тренды и являемся трендсеттерами, даже и не понимая этого, например, отдавая предпочтение в интернет-магазине понравившемуся платью с определенной цветовой палитрой или ставя «Нравится» в социальных сетях, увидев необычные образ. Наши предпочтения анализируются и дизайнеры создают продукт, который должен быть продаваемым.